Är för dålig på att ta blider

Jag känner att min effektivitet när det gäller att ta bilder fullkommligt suger. Jag gjorde några saker i helgen, men inte en enda sak dokumenterades på kameran. Fy fan för min lathet alltså...
Dessutom så är jag för lat för att skriva långa inlägg om viktiga saker. och jag är så lat så att jag inte orkar redigera alla bilder (hälften av alla bilder här på bloggen är oredigerade, t.ex. bilden i inlägget här under som är alldeles för gulaktig). Jag ska FÖRSÖKA bättra mig, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu