Bildbomb från cypern

Min fina familj de första dagarna i cypern. Vet inte varför jag inte visat upp bilderna tidigare, men nu så kpommer de i alla fall :)

Här är min pappa


Moi


Min underbara lillebror


Pappa och jag


Ego


Syskonkärlek. Denna dag lärde jag min mamma vilken iso som man skulle använda i skymningen




Här är en blomma som typ svävade fritt i luften (!) Den satt fast på en tunn spindertråd, och var otroligt svårfångad på bild.


Hotellets utsikt


I en djurpark






Vi skulle åka med en buss en dag och råkade somna. Vi hamnade i en liten skitstad, där det egentliget bara fanns denna affär plus en mataffär. Dessa gitarrer var ungefär lika stora som min hand, och den är liten :P 


Här var vi på en buffé och vi skulle kolla på en vatten/laser/eld show. Vi hade ingen aning om varför det fanns vulkander där, men fick sedan svaret lite senare. Ni kommer att se det om ni bläddrar ner.


















Denna dag skulle vi på en katamarankryssning som skulle gå längst med cyperns kust och stanna precis innan det turkiska farvattnet för att bevittna spökstaden Famagusta och för att snorkla. Vi har ingen bild på det men när jag och mamma snorklade så var det dykare längst ner på botten som vinkade upp till oss som låg på vattenytan. Det var awsome!!!










Nej, ni har inget fel på synen....








Min fina mamma


I en stad som jag inte kommer på namnet till




Hotellområdert hade ungefär tio metrer ifrån poolen nedgångar till vattnet ifrån klipparna. SÅÅÅ mysigt






En kväll





Det var min "lilla" bildbomb. Hoppas ni tykte om den, för nu kommer det dröja ett tag innan nästa kommer. Kramisar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu