Konstiga saker händer

Nu är mitt rum komplett efter att farfar var här och hjälpte mig med att sätta upp en hylla på min vägg som för några månader sen ramlade ner på mig när jag låg och sov. Inte kul alltså.... Men nu är den uppe och min fotografivägg är komplett. Så farmor och farfar var alltså över med lite presenter och så eftersom både jag och brorsan haft namnsdag (fattar egentligen inte varför vi firar den dagen, men så länge som jag får presenter ska jag inte klaga ;)). Jag fick i alla fall ett par skitsnygga byxor, frågan är bara den om jag ska våga använda dem, då jag är mer av stuprörsjeans-typen och de här är mer som chinos. När jag testade dem med ett par klackar blev de perfekta, men det blir lite svårt att använda sådana skor på vardagarna i skolan. Så det får väl bli med mina vita låga converse istället :)
Nu ska jag försöka övertala mamma om att förvandla en av mina tavlor till en fotoram med massor av sentimentala bilder från min och brorsans barndom. See u later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu