I laugh when you are crying

Thihihihihihi, sämsta dagen ever today. Först idrott som jag i vanliga fall älskar, men idag hade vi shottis?-----? Ehhhh, var det ända vi kunde tänka då. Det var väl okej sådär men inge vidare roligt...
Sen blev det svenska chilleling och vi fick tillbaka respons på en jätteuppsats, så det var bara att sätta sig ner och skriva om när man kom hem. JIPPI! NOTTTTTTTT! Menmen, dage fortsatte och vi hade SO. SO är lätt, det är bara att säga vad man tycker så blir det MVG. A big smiley to that :DDDDDD
Sen hade vi piss f*cking spanska. Hatet rusade i mitt blod mot läraren och tröttheten skjölde över mig. Fy fan alltså.... Pisspisspisspisspisspisspisspisspisspisspisspiss

Har jag in detta fluminlägguttryckt mig klart nog?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu