Killertraining

Idag var det den första fotbollsträningen på hur länge som helst. Och gissa vad? JAG DOG!!! Jag var fullkomligt mörbultad av allt spring. Inomhus fotboll är ju så mycket intensivare än utomhus, så man springer hela tiden. Att träningen dessutom var två timmar gjorde inte saken bättre. Jag svettades som en gris...
Men det var kul :)

Nu sitter jag och kollar på Nikita som är en serie som jag älskar! Senare ska jag dricka en Chai-latte. Mamma köpte det idag till våran kaffemaskin, så det blir lite kvällsmys i alla fall.

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu