Oj då, gymnasiemässa

Dagens händelse: GYMNASIEMÄSSA I ÄLVSJÖ!!!!!

Idag var det gymnasiemässa och jag kollade runt på MÅNGA gymnasium. Favoriterna är nu Södra Latin och Mikael Elias Teoretiska med inrikning på NA/NA. Ska bli kul :P Såg några som man kände igen där ifrån mitt gamla fotbollslag (typ alla ifrån Tyresö var där) och sen hände inte så mycket mer. Det var förvånadsvärt lite godis som delades ut och det gjorde mig inte glad :(

Ikväll var planen att sova över hor Bella, men jag totalglömde och bestämde med mamma att vi skulle boka en badmintonbana och sedan äta Drive-in McDonalds. Ibland är jag bara för dum... Om du läser det här Bella så är jag suuuuuupeeeeeerledsen och jag är världens mest korkade person. Du får slå till mig nästa gång vi möts ifall du vill ;)


Men i alla fall, ikväll blir det pappafritt eftersom han är på någon jobbfest och mys med mammi och Alex.... KUL. Eller??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu