Vi tjejer måste hålla ihop mot idiotiska mostrar som Britt



Vi tjejer måste hålla ihop mot idioter som Britt......

Igår sa en ingift moster till mig att jag var ful. Det är inte det roligaste att höra när man är 15 år och osäker på sig själv. Men som vanligt så stog min riktiga familj upp för mig. Min mamma, pappa, mormor, och kusin. Ni är guld värda. Hon har bara fått alla att må dåligt, hon är en alkoholiserad, pysksjuk, knäpp gammal satkärring som inte förtjänar att ens vara ingift i min familj. Ge dig bara av, du får alla att må dåligt över sig själva och du kväver min älskade morbror. Lämna oss ifred.... Ingen kan älska en sådan som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu