Snälla, hjälp mig att samla pengar!

Busat, bråkat, stört och plågats
vad själen inte visste
ville den heller inte veta.
Långsamt spreds kunskap och mitt hjärta stannade
för jag insåg att livet inte alltid går som man vill.

Vem vet om jag blir sjuk?
Vem vet när jag dör?
Ta för tusan reda på livet,
låt inget gå till spillo.
För det finns de som har det värre än du...

Hjälp till att samla pengar till Alexander Bagger Jonsons minne och gå in på sidan för att hjälpa till i kampen mot cancer.


http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Till-Alexander-Bagger-Jonssons-minne/

Tack för hjälpen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu