Tillbaks om ni behöver mig

Hej igen. Jag mår bra men inte till 100%. Har bestämt mig för att blogga lite i tid och otid en stund nu, bara för min egen skull och inte för några andra. Menmen, livet har flytit på och det har hänt några mindre kul saker....
MEN IDAG SÅ ÄR DET FREDAG så inget deppmode mer.

Pappa är på något fotbollsledarmöte så det lir gos framför tv:en med mamma och min älskade bror. Mamma har köpt vindruvor och brieost till ikväll, mina franska favoriter.
LITE KONSTIG MEN BEHÖVLIG (?) FAKTA NU:
Mamma älskar frankrike. Hon har läst franska på universitetsnivå och bott i Frankrike. Det låter så vakert när hon sjunger Edit Piaf och talar franska, men jag blir så frustrerad när jag inte vet vad hon säger...
Hon blev lite sur på mig för att jag inte valde franska som B-språk, men vad ska hon göra åt det? Spanska är mycket lättare, bara man lär sig...

Så många kramisar till er och hoppas ni kan förlåta mig. Tack till er som stannat under tiden, även fast jag inte skrivit något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu