Till er som fortfarande besöker bloggen:

Jag har sätt att det fortfarande är bersoner som då och då beröker bloggen. Om ni inte har fattat det, så har jag slutat blogga. Att skriva var inte riktigt min grej. Jag känner intenågot behov av att skriva om min vardag, eftersom den är så tråkig så man dör. Jag är en mer fotoälskande person. Foto är min passion, inte skrivandet och det känns inte som att man blir bortglömd i bloggvärlden.

Jag har som sagt fokuserat på fotografering och för er som har en Iphone, så kan ni följa mig på Instagram, som är en underbar app. Mina konton är:

millas_photo
sunsetandsunrise

Millas_photo är mitt huvudkonto, så följ mig helst där!





Puss och kram till alla er underbara läsare som följt mig! Nu har slutet på min resa kommit och för sista gången så säger jag hej då! Adios amigos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu