Livet leker när man har roligt

Herreguuuuuuuuuuuuuud vad tiden har gått nu på höstlovet!!!! Som tur är så är det i alla fall en dag extra för mig eftersom min skola har studiedag imorgon. Då ska man hängish med polarna och shoppa loss (eller inte, månadspengen är slut).

Idag så skulle jag ha sett på en film på bio i sikla, men när jag och la familia kom dit så var det 15-årsgräns, så min brorsa kom inte in.... Aja, sånt är livet. Mamma fick i alla fall en ny snygg väska från Åhlens :)

Pussisar och kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu