Litet tag sedan

Nu är jag här igen! Anledningen till att jag inte skrivit något är för att det inte finns något speciet att skriva om. Men nu har jag en sak!!! Jag fick en lårkaka igår på träningen. Efteråt var benet dubbelt så stort och gjorde så i helsike ont och för att vara ärlig så gör det fortfarande i sjukt ont! Haltade hela skoldagen och kan inte böja benet för då gör det ont, så mina vänner har varit änglar som hjälpt mig upp och nedför trappor och även hjälpt mig att ta av mig skorna. Hehe, kände mig som 5 år igen... :P Men nu är det till att göra spanska och sen är det sovmorgon imorgon... SKÖNT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu