Skola, skola, skola, skola= mycket plugg, fast inte

Nu sitter jag med spanskaglosor, ordkunskap i svenska som vi ska ha prov i och NO. Livet är inte alltid lätt, men det är ganska enkla saker vi skriver om, så jag ska inte klaga. Förra året var det supermycket att göra, men det verkar ha lugnat ner sig lite som tur är :) Snart blir det middag, pyttipanna. Ja, jag vet, intresseklubben antecknar :P By the way, det går inte att ladda upp bilder från datan just nu, så det blir tråkig bloggning. Fast jag kan fortfarande ladda upp dem från den nya appen :)

Kommentarer
Postat av: beccis

hur har din dag varit? :)

2011-09-29 @ 20:34:05
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu