Har varit en tyrann....

Jag var med och cochade de andra när de sprang idag. Det var inte det roligaste jag gjort eftersom vissa är riktiga slöfockar ;) Men iaf, nu har jag ätit pankakor med bror min och mamma och pappa är iväg på föräldramöte i min skola. Nu sitter jag vid datorn och ska kolla in lite missade programm och brorsan sitter som vanligt klistrad vid tv:en. Ska förmodligen träna lite på spanska glosorna sen, men vette fan om jag orkar. De är så lätta och spanska är definetivt inte det roligaste ämnet på jorden...


Kommentarer
Postat av: malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

2011-09-27 @ 20:19:44
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu