Kärlek till apelsiner/satsumas/clementiner

Jag är nu hemma hos mormor efter en ganska chill skoldag. Tänkte berätta för er om min lilla besatthet i apelsiner, som är en liten hemlighet som nästan ingen vet om. Jag bara älskar dem! Jag tror att det beror på att jag inte fick äta apelsiner hemma när jag var liten eftersom min pappa fick astmaanfall då. Jag får fortfarande inte äta apelsiner hemma, men ingen har något att säga till om när jag äter dem hos min mormor. Och när jag äter apelsiner så äter jag verkligen apelsiner och trycker ner varenda en som finns tillgänglig. Och det brukar bli ganska många. Jag tror att jag ätit 14 st nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu