Dagens lilla roliga

Idag var det matteprov på morgoner och vad ska man egentligen säga om det? Alla, smarta som dumma, känner igen känslan av prov och den känslan är inte precis den roligaste om man säger så. Efter provet åkte vi till Liljevalch som det stavas, men som uttalas liljevalls. Det är en konsthall som hade en utställning som hette helvetet. Var faktiskt helt okej, och jag hittade några bilder som jag verkligen gillade. Sen blev det hemgång och nu har jag inget plugg på evigheter som det känns som och höstterminen börjar ju gå mot sitt slut, så några flera superstora prov borde det inte vara. I alla fall inte så många hoppas jag.

Ikväll står korvstroganof a la Pappa på bordet vid middagstid och sedan blir det fika (har jag bestämt) med en Chai-Latte och lite pepparkakor med ädelost på. Mmmmmmmmmm. Sen bänkar jag mig väl framför datorn för att se på en film, tror att det blir den nya footloose filmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu