Fotbollen hjälper mig att överleva

Jag har spelat fotboll sen jag var 7 år gamal. Jag älskar det. jag förstår egentligen inte hur mycket man kan älska ett springa med en boll vid fötterna. Alla närkamper allt skratt, all gråt. Alla förbaskade skador. Men det är värt det. Två gånger har jag varit nära med att sluta med fotbollen. Jag har haft uppehåll. Båda gångerna har jag mått helt kasst och inte orkat göra någonting. Jag kan helt enkelt inte leva utan fotbollen. jag mår dåligt. Fotboll är mitt signum och en fotbollsspelare kommer jag att vara tills jag inte längre kan stå på benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu