Gymnasiemässa igen

Gymnasiemässan idag igen. Har efter idag bestämmt mig till 99% vilken skola jag ska gå på. Linjen vet ni redan: NATUR!!!

Nu på kvällen är det inflyttningsfets hos mi farmor och farfar. Kom till tyresö om ni vill hänga på. Ni vet var vi är efter allt tjoande och hojtande som kommer höras flera kilometer från lägenheten, så följ bara ljudet... Haha, skoja bara om ni inte uppfattade det... Kommer somna bland massa vuxna, gamlingar och småbarn. Varför var mina föräldrar tvugna att skaffa mig när ingen annan i släkten skaffade bra? Jag är SÅ ensam...


Kommentarer
Postat av: Bella

Det är lugnt Milla, du kan flytta in hos mig ;) :P <3

2011-11-26 @ 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu