There was a time when you let me know

Ja, nu är jag brunnett och trivs sådär. Jag saknar mitt naturliga jag, men som tur är är håret bara tonat, så det försvinner ju efter ett tag...

Men i alla fall, nu tänkte jag skriva lite om mitt höstlov:

Fredags: Twilight fan event :D
Lördags: Shopping with my girls ;)
Söndags: Had a nice time whit my family
Måndags: Satt inne och kollade film hela dagen, samt var med Cizz och shoppade second hand :)
Tisdags: Färgade håret i Farsta och hade Memme och Bella med mig. De fick tag i min systemkamera, så en del bilder blev tagna (även fast de körde på automatik ;)) Senare så traänade jag med samma chicks och två trevliga boyz från klassen.
Onsadg: Åkte till stan med Jannnnnnnis för skolwork och lite annat.... HAHAHA

Tordags (idag): Såg på spy kids med farmor, farfar och brorsan i 4D. Inget fantastiskt med det i huvud taget, så JAG REKOMENDERAR DET INTE!!! Men de hade inte doftkort så att de räckte så vi blev kompenserade med nya biljetter. Är inte det awsome!!!!!!!!!! 

Imorgon så ska jag hjälpa min mormor med att göra i ordning innan hennes speciella allahelgonafest som hon brukar ha och då samlas nästan all släkt på min mammas sida där. Min kunsins barn är de sötaste så jag ska gosa med dem och jag ska även gosa med min morbrors nya hund!!!


Hösten 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu