Tjolahopp!!

Nu ska det bli fredagsmys!

Men detta har hänt idag:
Jag var med mamma i city och handlade litegrand. Blev en tröja från gina, baslinne, leggings, stickad tub, nagellack och ett par varma, gosiga strumpor. Mamma och jag fikade och så ringde pappsen och berättade att min lillebrors lag var i semifinal i sin cup!! Sen åkte vi hem och jag pluggade och sedan började jag göra mat... Pappa ringde och sa att brorsan hade vunnit hela skiten!!! Värsta pokalen kom de hem med. Lite avis.....
Ja, det var min dag det!

P.s: Bilder påväg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu