Har tråkigt= bra bloggning

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött och glad
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Falukorv är blä... Kycklingklubba är inte heller någon favorit...
Kläder just nu: Svarta jeans, lila spettströja
Musik just nu: Adele, set fire to the rain
Vad sa du senast: Mhh, åhhh
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1600-talet (bara för klädernas skull :)
Sommarplaner: har redan varit sommar? :(
Fisk eller badkruka: Fisk, fick öroninflamation p.g.a det
Saft eller alkohol: Saft. 0% alkohol här...
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Soligt, 25-30 grader
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, mobil och redbull (för det ger dig vingar)
Spelar du nåt instrument: nja, halvt gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Förut nattuggla, nu en morgonmänniska
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: Ooo, svår fråga
Tror på liv på andra planeter: Mmm
Kommer du ihåg din första kärlek: Hmm
Älskar du henne/honom fortfarande: Nee
Har du några homosexuella vänner: vet inte :/
Tror du på mirakel: Beror på, fast mest nej på den frågan tror jag
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nej, hatar att förklara saker för andra
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Kan man inte välja cykling eller fotboll?
Är du kittlig: bara när pappa kittlar mig :P
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? Nopp
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: Försöker leka cool och kan nog ha en tendens att skryta
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom och spela fotboll :P bra i skolan e jag också
Bästa bok? Boktjuven, perfymen
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Springa supersnabbt, så att ingen ser mig eller så ;)
Vad vill du jobba som? Läkare
Chips eller popcorn? Popcorn 
Morötter eller godis?
Godis 
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? nja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? aldrig tatuera mig... 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) relativt välstädat
Gungar du på stolen? ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? ja
Gillar du att sjunga? Jag sjunger hela tiden, men min röst är helt genomkass
Anser du att du är stark? När jag var liten var jag stark, nu är jag stor och alla är starkare (men jag fick guld i kulstötning för något år sedan) 
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? jag håller andan
Röker du? Aldrig
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? chai-latte och mocca-latte
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte
Har du någon fobi? Frigolit. Hatar ljudet av frigolit, det gör så att jag får gåshud



haha, märks det att jag har tråkigt?


Kommentarer
Postat av: Sara

Listor är kul ibland :)

2011-09-12 @ 22:51:48
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: ajla

Naw, tack detsamma du :)!

Hoppas du fortsätter följa den, älskar såna läsare som dig :)

2011-09-12 @ 22:57:24
URL: http://ajlar.blogg.se/
Postat av: Peennys ♥

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd.



Anmäl er gärna till den nya omgången, men tänk på att anmäla er i rätt inlägg annars räknas tyvärr inte er blogg när jag utser nästa vinnare.



Ha en bra dag :)

2011-09-12 @ 23:22:10
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Miss Sunshine

Fin blogg ;D

2011-09-13 @ 07:07:24
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu