Hemma efter en helvetesfärd med sl

NU ÄR JAG HEMMA!!! Det är så skönt. Det har varit skitkul på ön, men ärligt talat så trivs jag så mycket bättre i min egen säng. I alla fall, jag hade skitkul! Mycket filmtittande, mys med vänner och bara snack om inget och allting. Men jag längtade så enormt mycket hem till familjen. Men helvetet bröt ut när bussen tillbaka körde förbi oss -.- Sen kom det ingen med buss. Vi ringde SL och dom skickade en buss till oss, men jag stog ute i en och en halv timme! FML kände man bara då, menmen nu så är jag hemma och har precis tagit ett långt bad och pysslat om mig själv och kollat nyheterna på facebook. Nu väntar en supermysig fredag med familjen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu