Joggat i morse

Nu känner jag mig så nyttig! Joggade 5 km idag. Jag fick någon nyck i morse att jag bara var tvungen, och så gjorde jag det :)

Men planeringen inför idag är väl ganska slapp, men ändå har jag en sak att tänka på. Jag måste komma på vad jag ska ha på ploj- fotot på måndag. Det är filmtema och jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till. Jag vill inte lägga ner supermycket pengar på något superdyrt som jag bara använda en gång. Hmmm, får väl ta och fundera ett tag på det...



Tagen av lillebror min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu