Mmmmm middag...

Middagen stog jag för och det blev någonting så superbt som lasange som är djupfryst... Halvfabrikat, men gott :D Jag har märkt att det blivit mycket havfabrikat för min del på senaste tiden. Jag som lovade mig själv att vara nyttig, men icke sa niicke -.- iaf, nu kollar brorsan på disney channel mamma och pappa pratar om vägen de ska ta till lillebrorsans handboll (som han hatar) och jag sitter och lyssnar på spotify och kollar facebook. Rolig måndag :/ Den blir roligare i och med matchen :P


Det du ville lämnade djupa sår

Kommentarer
Postat av: Emma -FOTOBLOGG-

Tack så mycket :) Desamma :) ALlt bra?

2011-09-12 @ 19:16:45
URL: http://emmahss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu