Nu blir ni nog chokade men.....

IDAG VAR DET SKOLA!!!! Nej, jag skojar inte det är sant! -.- haha sämst humor jag har...

Men som sagt idag har det varit skola, sen blir det ut att springa med girlsen. Får se hur det går för jag känner mig skittrött. Träningsverk har jag också eftersom det var fotbollsträning igår och då gav jag allt vad jag hade så musklerna är inte riktigt i sin vanliga form. Men som min förra tränare sa: man motverkar träningsverk med mer träning. Vet inte om det är sant, men får väl försöka tro på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu