Sometimes life just sucks

Nu har jag kollat igen min skolas plan mot diskriminering och kränkande behandling eftersom jag är elevskyddsombud på skolan. Det var inte roligt kan jag säga. Typ 20 sidor på krånglig svenska som ingen fattar. Nej, men det är väl bra att den finns och så tror jag, men ärligt talat så orkar jag inte vara skyddsombud. Hade trott att det skulle vara kul, men vette fan om det inte är det tråkigaste och mest oinspirerande jag gjort. Förlåt för plötsligt deppmode, men orkar ärligt talat inte, så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu