Sverige vs San Marino

Okej, nu kommer lite superinteresant fakta om mig.....

Jag har spelat fotboll sen jag var 7. jag började ett år senare än alla andra, men är den som hållt kvar i sporten längst och är nu nästan den enda från mitt första lag som fortsatt. Förutom att jag spelar fotboll (numer i ett damlag) spelar min lillebrorsa också fotboll för fulla muggar och vinner nästan allt. Inte nog med det, pappa är tränare för det laget och min mamma är deras lagledare. Gissa om det blir mycket snack om fotboll runt middagsbordet....

Men i alla fall, ni som är intereserade av fotboll kan fortsätta läsa detta:

Jag gissar på att Sverige vinner med 4-0. Detta eftersom de möter ett av världens sämsta fotbollslag (fast vad kan man vänta sig med ett så litet land?) och för att jag inte tror på att Zlatan kommer kliva fram och bli den superstjärna som vi i Sverige alltid försöker göra honom till (en personlig åsikt, tyck vad ni själva vill...) Jag hoppas självklart att det blir ännu fler mål än det så att Sverige kan öka sin målskillnad :P

        

Heja Sverige!!!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Oj, vad häftigt :D Hihi! Kul att det är ett Liverpool-fan som tittade in :P Hur länge har du hållt på dem? Vem är din favorit? :D Blir jätteglad när nån säger att de hejar på Liverpool :D hihi :D

2011-09-06 @ 21:27:26
URL: http://missliverpool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu